דיאטה מהירה | דיאטה

* אין להתחיל בעשיית דיאטה בלי אישור או התייעצות עם רופא מוסמך או דיאטנית קלינית.

תפריט דיאטתי

בחירת דיאטנית הנה תהליך לא פשוט, בו עלינו לאתר סוג דיאטה מתאים ונכון ביותר בשבילנו, בהתאם למצבנו הגופני והבריאותי. דיאטן קליני / דיאטניות קליניות הנו תפקיד, שייעודו להיות יועץ תזונה בשלל מסגרות שונות כגון מכוני כושר, מועדוני ספורט או דיאטניות קליניות באופן אישי. כאן באתר ריכזנו עבורכם מידע רב אודות טיפולי ותכשירי הפחתת משקל וסוגי דיאטות רבים.

דיאטה
דיאטת ג'ני קרייג : תוכנית הדיאטה של ג'ני קרייג פותחה כבר בשנת 1983 באוסטרליה והגיעה לארה"ב ב 1985. התוכנית מציעה מספר רמות של תמיכה. אחת המרשימות ביותר היא תמיכה טלפונית של 24 שעות אשר מאפשרת לדיאטן לקבל אינפורמציה ותמי...|  דיאטת תפוחים: דיאטת תפוחים הינה דיאטת ניקוי הגוף, שמיועדת להורדה מהירה של כמה ק"ג במשקל בזמן קצר. דיאטת תפוחים אינה ממושכת ומבצעים אותה בין יומיים לחמישה ימים. דיאטה זו אינה מתאימה לכל אחד - למשל חולי סכרת או נשים ...|  דיאטת נוטרי-סיסטם: דיאטת נוטרי-סיסטם (בתרגום חופשי: מערכת תזונה), היא הדיאטה הנוחה ביותר. עושי דיאטה שלא רוצים לחשוב על גדלי מנות, קניות ובישול ארוחות - יאהבו את דיאטת נוטרי-סיסטם. כל שצריך לעשות הוא לבחור את האוכל ותקב...|  חן יער: דיאטה...|  דיאטת אורז מלא: דיאטת אורז מלא ידועה ופופולארית מאוד בחוג הרפואה הטבעית. במשך שנים רבות נהגו להשתמש בדיאטה זו בכדי לטפל בבעיות בריאותיות שונות ולשפר את תפקוד הגוף. דיאטת אורז מלא מוגבלת לתקופה של שבועיים, אולם דורשת ...|  דיאטה לפי סוג דם: דיאטה לפי סוג דם נחקרה ונכתבה על- ידי הנטורופט האמריקאי ד"ר פיטר ג. ד'אדאמו. דיאטה לפי סוג דם בעצם אומרת לנו, שאין דבר כזה תזונה בריאה באופן גורף, אלא יש להתאים את המזון לכל אדם לפי סוג הדם שלו.הסיבה ...|  דיאטת מטבוליזם: דיאטת מטבוליזם משתייכת למשפחת דיאטות הכאסח, ונועדה להביא לירידה גדולה במשקל בתוך פרק זמן קצר של כשבוע. הדיאטה מתיימרת להגביר את קצב המטבוליזם (חילוף החומרים) של הגוף, ולגרום בכך להאצת שריפת שומנים ולא...|  דיאטת מרק כרוב: דיאטת כרוב, או דיאטת מרק כרוב כפי שהיא מכונה, היא דיאטת "כסאח" מהירה שנועדה להראות תוצאות תוך פרק זמן קצר מאוד. דיאטת כרוב אינה קלה, ומתבססת ברובה על אכילת מרק כרוב ועל תפריט נטול שומנים. דיאטת כרוב מ...| 
עמודים: לעמוד הקודם  2  3  4  [ 5 ]  6 


עמודים: לעמוד הקודם  2  3  4  [ 5 ]  6 תוצאות [37-44] מתוך 47


נשנוש קל בלי להעלות במשקל

נשנוש קל בלי להעלות במשקל

לא קיים בן אדם שלא אוהב לנשנש, אם במהלך היום, בעבודה במשרד מול המחשב, תמיד צריך שהפה יתעסק במשהו- שלא ישעמם לו. אם בין ארוחה לארוחה שסתם צריך ללעוס משהו, אם רגע לפני הארוחה אם אחרי ארוחת הערב כאשר יושבים מול הטלוויזיה ורואים סרט טוב, חייבים להכניס משהו לפה. אם כאשר יוצאים לנסיעה או טיול, גם אם הוא בקרבת הבית, חייבים להצטייד בנשנושים המתאימים וכידוע הישראלי המצוי גם אם יוצא לטיול של שעה, לוקח חצי מקרר שחס ושלום לא יהיה רעב לרגע. ואם סתם ללא סיבה מיוחדת כשהתירוץ המתנוסס בראשו של כל אחד הוא "יש ימים כאלה שיש חור בקיבה, ממש בולמוס של אכילה ולא מפסיקים לרגע" אצל נשים בדרך כלל תירוץ הנשנושים הוא "אני לפני מחזור, אני עצבנית, נפרדתי מהחבר"... אז מה עושים?

אחרי הכול חשוב לזכור שכולם מנשנשים אולם השאלה הגדולה היא מה? איך אפשר להתמודד עם הדחף הרגעי הזה בו משעמם לי בפה כאן ועכשיו, אז מדוע לא להכניס מאכל קטן וקומפקטי - עד כמה זה כבר יכול להשפיע על המשקל?

הגיע הזמן להתחיל לנשנש נכון, לנשנש בריאות ולא שומנים, לנשנש בלי רגשות אשמה וייסורים על הקלוריות המיותרות שזה עתה עושות את דרכן לירכיים או לבטן החביבה, לנשנש בהנאה ולא לפגוע באף אחת מארוחות היום.

עולם הנשנושים הוא עצום, פשוט אנשים לא מודעים לכך ומנשנשים את הדבר הראשון שעינם צדה, את המאכל הקורץ להם מתוך המקרר, ללא הפעלת כל שיקול דעת. נשנושים מתחלקים לשתי קבוצות, הגרועים והטובים, הגרועים הם בדרך כלל משפחת הפיצוחים והגרעינים, החל מבוטנים קטנים ומלוחים, " כמה כבר יכולים להיות משמינים 10 בוטנים?" זיתים שחורים או ירוקים, קובייה אחת או שתיים של שוקולד, חטיף טעים שהרי ידוע כי עולם החטיפים הוא בלתי נלאה החל מבמבה, ביסלי, כיפלי, וכלה בתפוצ'יפס, צ'יטוס והרשימה רק נמשכת. יש כאלה המשקיעים יותר בנשנושים הגרועים ופונים לצ'יפס רווי שמן, טוסט ובו גבינה צהובה עתירת שומן הנמסה בפה, או סתם פרוסת לחם עמוסה בכל טוב. שלא לדבר על אוהבי המתוק, להם עולם משלהם לצד השוקולד, פרוסת עוגה עשירה וטעימה, ארטיק מצופה, גלידה בגביע, פאי אישי. בקיצור לפעמים הנשנוש הופך לארוחה שלמה.

קבוצת הטובים היא כבר סיפור אחר לגמרי, במקום לנשנש על בסיס קבוע ולהשמין לאט אבל בטוח, מדוע לא ללכת בדרך הנכונה והבריאה ולא לתרום קלוריות מיותרות לגוף. הנשנושים הטובים אינם פוגעים בדיאטה או בשמירה על משקל יציב לטווח ארוך, הם מספקים את הדחף של כאן ועכשיו אבל בצורה הבריאה.

אז קדימה לרשימה, תיווכחו בעצמכם עד כמה נשנושים אלה הם לא פחות טעימים והרבה יותר מזינים. לאוהבי הירקות, מלפפונים, גזר או פלפלים חתוכים עושים את שלהם, פטריות או קלח תירס עסיסי הם אפשרות נחמדה. לאוהבי המתוק מעדן של 0% שומן, או קוביית שוקולד אבל מסוג הדל שומן, ארטיק דל קלוריות. כמובן חשוב לזכור תמיד את הנשנוש והוא הפופקורן, לצד סרט טוב, במיטה או סתם בשביל הכיף, הוא ממלא, בריא והכי חשוב אינו משמין. פת אורז היא אפשרות נחמדה לא פחות, או סתם יוגורט מפנק, גבינה דלת שומן. פרי אקזוטי וטעים תמיד יכול לעזור, אבל במידה. כך שלנשנש תמיד אפשר ולפעמים אפילו כדאי במקום להתנפל על אוכל. אבל הכי חשוב לזכור לנשנש בריא וכך לא ייפגעו הישגי הדיאטה, או המשקל. וגם אם מדי פעם מנשנשים מקבוצת הגרועים, זה בסדר אבל אסור להפוך את זה להרגל מגונה. אז נשנשו בכיף ובהנאה, אחרי הכול אוכל הוא אחת ההנאות הקטנות בחיים.

דיאטות, הנו אתר המרכז עבורכן מגוון רחב של סוגי דיאטות. בין סוגי דיאטות לדיאטות ניתן למצוא:
תכשירים להורדה במשקל סוגי דיאטות דיאטניות קליניות דיאטות לילדים ונוער דיאטות לאחר לידה דיאטות לאירועים / דיאטת כסאח ניתוחים לירידה במשקל דיאטות כולסטרול דיאטות להפחתת סוכר דיאטות השמנה טיפים לדיאטה תפריטי דיאטה ועוד מגוון נותני שירות לדיאטות.

האינפורמציה המוצגת באתר דיאטות, התקבלה מבעלי המקצוע עצמם מבלי שנבדקה ע "י האתר. האתר אינו אחראי לאמיתות התכנים המפורסמים ולכל הקשור בהם וכן אינו אחרא י לכל הפסד או נזק שייגרמו למשתמשים באתר המתקשרים עם בעלי המקצוע. חובתם של הגולשי ם לוודא את טיב ההתקשרות עם בעלי המקצוע על כל הקשור והמשתמע מכך. פרטים מלאים ב"תנאי השימוש".

כל הזכויות שמורות © - סקנסופט חברת סחר בע"מ 1992-2014 - (diets101) דיאטות - © All Right Reserved
למעלה מ-22 שנות מצויינות ואמינות